GRAFICA FLYERE

Gandindu-ne la modalitatile de comunicare a mesajelor unei companii prin intermediul materialelor publicitare , un rol important il ocupa grafica flyere-lor. Flyerele sunt una dintre cele mai ieftine si mai rapide meode de promovare a unei companii .

Acesta este o tiparitura de mici dimensiuni, cu imprimare fata-verso, avand ca dimensiuni 1/3A4, 4/A4, 1/2 din A4 sau chiar si A4. În grafica pe PC , grafica vectoriala reprezinta procedeul prim care imaginile sunt construite cu ajutorul descrierilor matematice , prin care se se determina pozitia , lungimea si directia liniilor folosite in desen (grafica flyere).

Imaginile vectoriale sunt complementare imaginilor bitmap, din grafica raster , în care imaginile sunt reprezentate ca un tablou de pixeli. În anumite cazuri se recomanda folosirea imagini vectoriale, iar în alte situatii se recomanda folosirea unei imagini bitmap. Uneori cele doua pot fi folosite impreuna .

Cand te gandesti sa concepi grafica flyere-lor unei companii trebuie sa ai in vedere toate elementele si culorile cu care s-a mai lucrat in trecut pentru a transmite mesajele publicitare cu succes.

Imaginea companiei trebuie sa reiasa cu usurinta din grafica flyere-lor chiar daca de multe ori acestea pot fi luate ca si material individual de promovare. Asa cum sunt cazurile in care se impart fluturasii la colt de strada.

In acest caz nu mai exista si alte elemente care sa coreleze cu grafica flyerelor, dar acestea trebuie sa pastreze culorile, mesajul si logo-ul companiei. De cele mai multe ori clientii vin cu idei in ceea ce priveste grafica acestor flyere, dar un grafician are de cele mai multe ori idei mai indraznete si mai obiective.

Clientul poate deveni subiectiv in alegerea graficei si atunci putem pierde din vedere cel este mai importat in crearea acestor fluturasi si anume comunicarea eficienta cu clientii. Atunci cand un flyer ajunge in mana oricarui client, acesta trebuie sa gaseasca cu usurinta elemenetele definitorii ale acelei companii.

Trebuie sa ii sara in ochi logoul companiei si chiar sa il si recunoasca daca acest lucru este posibil. De asemenea culorile folosite in grafica flyere trebuie sa coreleze foarte bine cu restul materialelor de promovare pe care compania le-a mai utilizat de-a lungul timpului. Clientii trebuie sa creeze legaturi subconstiente intre aceste materiale, acest lucru ducand astfel la cresterea imaginii companiei in si prin ochii lui.

  1. Cu ajutorul flyerelor companiile isi pot face cunoscute promotiile, concursurile, evenimentele de promovare, ofertele etc.
  2. Companiile economisesc timp si bani prin folosirea flyerelor ca metoda de tranmitere a mesajelor.
  3. Cu ajutorul flyerelor firmele pot anunta sesiuni de angajare .
  4. Flyerele va ajuta sa va cresteti traficul pe site .
  5. Acestea va ajuta de asemenea sa va cresteti numarul followeri pe retelele de socializare.
  6. Flyerele impartite la colt de strada ajung la o gama variata de clienti, astfel putand atinge si alte zone ale pietei .

Un lucru foarte important in grafica flyere este ca cel care o creeaza sa se puna in locul clientului. Clientul nu trebuie obosit cu fonturi greoie sau cu prea multe majuscule. Mesajul pe care vrei sa il transmiti trebuie foarte bine organizat si gandit. De asemenea trebuie sa ai grija ca flyerele sa nu contina greseli. Acestea pot afecta increderea clientului in compania ta inainte sa o aiba .

Nu-ti subestima clientii , fii direct cu ei si vei avea de castigat. Scoate ofertele in evidenta, dar nu exagera . Iti poti plictisi astfel clientii iar flyerul tau poate sfarsi la un cos de gunoi .

Un lucru demn de luat in calcul in grafica flyere este inlaturarea concurentei . Da , da. Ai citit bine . Sloganul , oferta, culorile si toate elementele fluturasului tau trebuie corelate atat de bine incat concurenta sa nu aiba nicio sansa sa te egaleze macar.

Asadar o grafica completa si complexa nu trebuie sa contina exagerat de multe elemente de atragerea atentiei . Nu vrei sa-i sperii sau sa-i iriti pe viitorii tai clienti. Fa-i curiosi sa acceseze site-ul tau sau pagina socializare imediat ce au un dispozitiv la indemana.

Ai grija sa nu iti faci mai mult rau decat bine prin promovarea cu ajutorul flyerelor. Alegeti un grafician care are multe recomandari sau de care ai auzit macar o data. Nu-ti lasa imaginea companiei pe mana oricui. Nimanui nu-i face placere sa-si zareasca logo-ul zacand intr-un colt de flayer in cosul de gunoi . :)

Grafica Flyere ilya design

GRAFICAFLYERE

Ai nevoie de servicii de grafica si machetare flyere? Completati formularul de cerere oferta. Un simplu cartonas in aparenta, flyer-ul inca reprezinta unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing direct. Creste-ti afacerea acum prin intermediul unor flyere cu design profesionist.

ALEGE MODELUL

Poti alege din cele 2000 de flyere.Cere acum o oferta din partea noastra. vezi modele de grafica flyere...

Grafica carti de vizita

OFERTA
PERSONALIZATA

Grafica Flyere

Flyerele raman in continuare cele mai eficiente instrumente de marketing direct, acest lucru fiind valabil mai ales cand participi la diverse evenimente sau intruniri de business.

Fie ca esti administratorul unei intreprinderi mici sau reprezentant al unei corporatii, iti poti face cunoscute serviciile / produsele oriunde te-ai afla si, impreuna cu o strangere de mana ferma, poti face schimb de flyere cu urmatorul tau client.

CERERE OFERTA

Loading

CLIENTI NOSTRI

TOP